If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Моля кажете найстина ако трябва и скоростна кутия да вземам
Тонов ти го е обяснил доста разбираемо.
Не ти трябва нито блок за управление,нито скоростна кутия.Ти просто сменяш блока с главата,останалите джаджи си ги прехвърляш от твоя двигател.
Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката
Тонов ти го е обяснил доста разбираемо.
Не ти трябва нито блок за управление,нито скоростна кутия.Ти просто сменяш блока с главата,останалите джаджи си ги прехвърляш от твоя двигател.
Аз наскоро сменях скоростите на моята и знам, че 1.4 TS го има с алуминиев и с железен картер, и двата варианта си имат съответно и различни скоростни кутии!
Проверете в ePER.
Ами тогава както ти казаха, да не забравиш да вземеш и компютъра (ECU) защото стария ти няма да стане, дебитомера, дросела с МПХ... може да има и друго ама не съм специалист. За 1.4 със сигурност има поне 2 вида съединители, щото като сменях толкова излизаха по каталозите. Значи и скоростните кутии може да не са еднакви.
Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
Audi A4 1.9 TDI
Предавателните числа (Зъбите) на двете ск.кутии би трябвало да са еднакви. Съединител не съм сменял ,за това захващането между комплектите може да е различно,но със леки съмнения съм
Citroen C5-ko 2.0hdi black-metal
ФИАТ ПУНТО 1.2 96г.на жена ми
Алфа 146 1.6 т.с Алфа 156 1.8 т.с. Алфа Ромео 147 1.9 жтд 115--Ехх няма ги..
Добре де. Предполагам няма да го правиш сам това, а в сервиз ще я вкараш. Защо не вземеш наистина само блока с буталата, коляновия вал и главата както каза tonov още в самото начало. Предимствата на този варинат са достатъчно, че да се прибегне към него като на първо място е отпадането на въпроса "ще ми трябва ли скоростна кутия и ECU?" Това наистина са само железариите на двигателя и вероятността да има разлики намалява значително (даже направо отпада) спрямо вероятността за разлики при присаждане на цял мотор.
Добре де. Предполагам няма да го правиш сам това, а в сервиз ще я вкараш. Защо не вземеш наистина само блока с буталата, коляновия вал и главата както каза tonov още в самото начало. Предимствата на този варинат са достатъчно, че да се прибегне към него като на първо място е отпадането на въпроса "ще ми трябва ли скоростна кутия и ECU?" Това наистина са само железариите на двигателя и вероятността да има разлики намалява значително (даже направо отпада) спрямо вероятността за разлики при присаждане на цял мотор.
Има един колега който си продава двигателя 1.4 ТС колата е 99-00 год. продава всички двигател скорости ЕКУ на много добра цена.Мотора е още на колата тя си е в движение и си я кара.Причината за продаване на неговия мотор е че искаме да сложим турбо двигател на неговото купе.Ако имаш интерес ето ти телефон 0885 200 985 Киро се казва момчето,звънкай му когато ти е удобно.
Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
Mercedes Benz A170 CDI FL '01
Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08
аако не си го купил вече и искаш 1.6 драсни едно лично
здравеи колега,аз сам с 1.4твин спарк та искам да го сменям скапа се.колко искаш за двигатела и какво триабва оште да смена и изобщо става ли подобна смяна.аз сам от софия
Значи на стария ТС скоростната кутия може без проблеми да се захване към новия ТС с тази разлика , че полуоските влизат в скоростната кутия по различен начин ... едните са с вътрешни карета другите влизат в деференциала и се мажат там ... и стартера има различни размери и също има една планка на скоростната кутия ( за тампона задния мисля , че беше ) дето е различна форма
Тонов ти го е обяснил доста разбираемо.
Не ти трябва нито блок за управление,нито скоростна кутия.Ти просто сменяш блока с главата,останалите джаджи си ги прехвърляш от твоя двигател.
Не се ли сещаш , какви проблеми имах като взех скоростна кутия от стария ТС
Извод : Ако ще слагаш новия ТС го взимай със скоростната кутия и полуоските ... а пък за жиците хич на хабер си нямам ... Успех
sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
здравеи колега,аз сам с 1.4твин спарк та искам да го сменям скапа се.колко искаш за двигатела и какво триабва оште да смена и изобщо става ли подобна смяна.аз сам от софия
Ти 1,4 ли искаш да слагаш или 1,6 ?
Имаш Л.С.
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Comment